התקשרו אלינו : 052-6928897 - המייל שלנו - shrem2626@gmail.com - בדיקה ראשונית ללא תשלום

התקשרו אלינו :
052-6928897 | 077-7065276
המייל שלנו - shrem2626@gmail.com
בדיקה ראשונית ללא תשלום

מיון וגיוס עובדים

חיפשת מזכירה אישית נאמנה וקיבלת "טלפנית"? (הנייד "דבוק" לה כול היום לאוזן), חיפשת סוכן מכירות מיומן ומקצועי שיפיץ את מוצרייך ברחבי הארץ, שילמת במיטב כספך על רכב מהודר עבורו וקיבלת בתמורה "ים" של דו"חות חניה? חיפשת מנהל משמרת אמין שידע לתפעל ולגבש את צוות העובדים ובמקום זה קיבלת אדם שבקושי עם עצמו הוא מסתדר? אם כך הגיע הזמן שתחשוב על בדיקה גרפולוגית לגיוס, מיון וישום עובדים.

כיום, כאשר לכול מועמד יש "רזומה" מפואר ומרשים, אסור לנו לעשות טעויות בבחירת העובדים. בבואנו לערוך בדיקת עובדים, אם החלטנו החלטה שגויה היא עלולה לעלות לנו בכסף ובזמן יקר וכאן נכנסת הגרפולוגיה לעסק. אחת הבדיקות הפופולאריות ביותר בתהליך גיוס ומיון עובדים לחברה, היא בדיקה גרפולוגית. כך ניתן לבדוק את מרכיבי האישיות של המועמד ואת תכונותיו. כלי יעיל ואטרקטיבי זה מאפשר למעבידים לחסוך זמן יקר של ראיונות על ידי סינון של המועמדים לתפקיד.

היתרון הנוסף של אבחון גרפולוגי בתהליך גיוס ומיון עובדים הוא בכך שהאבחון הוא אמין ומהימן והנבדקים אינם יכולים לזייף את תוצאותיו, כך שמרבית לקוחותינו מביעים את שביעות רצונם לגבי הבדיקה הגרפולוגית ותוצאותיה, אשר חסכו מהם הוצאות מיותרות בעתיד.

איך לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהאבחון?

על המועמדים לתפקיד למלא טופס שאלון אישי ולצרף את כתב ידם. כתב היד יכול להיות קורות חיים או טקסט חופשי לא מועתק ואף לא טקסט כל שהוא שמקריאים להם. עולים חדשים יכתבו את קורות חייהם בשפת האם ובעברית בשני דפים נפרדים.

על המועמדים להקפיד על תנאי הכתיבה הבאים:

כתיבה בעט כדורי בלבד (לא בעט פיילוט).
כתיבת 15 שורות לפחות.
רצוי להניח את הדף על ספר או מצע דפים ולא ישירות על השולחן.
לשבת בישיבה נוחה.
לחתום בסוף כתיבת הטקסט.

תוצאות האבחון מוגשות בדו"ח המפרט את כול ההיבטים באישיותו של המועמד החיוניים לצורך גיבוש החלטה, את מידת התאמתו לסביבה הארגונית ואת מידת התאמתו למאפייני אישיותו של הממונה הישיר.

Scroll to Top
גלילה למעלה דילוג לתוכן