התקשרו אלינו : 052-6928897 - המייל שלנו - shrem2626@gmail.com - בדיקה ראשונית ללא תשלום

התקשרו אלינו :
052-6928897 | 077-7065276
המייל שלנו - shrem2626@gmail.com
בדיקה ראשונית ללא תשלום

גרפולוג משפטי מומחה – זיוף חתימה I אימות חתימה I זיוף צוואה I זיוף צ'קים

אתם חושדים שזייפו את החתימה שלכם? זייפו את כתב היד שלכם? גנבו את פנקס הצ'קים שלכם, זייפו את החתימה שלכם והפיצו את הצ'קים? האם אתם מסוכסכים בגין צוואה החשודה כמזויפת? זייפו את החתימה שלכם על חוזה/הסכם? רוצים לערוך "אימות חתימה"? לא יודעים למי לפנות ומה לעשות? צריכים להגיש "חוות דעת משפטית" או "חוות דעת נגדית"? בשורות הבאות תוכלו לקבל מידע ראשוני אודות מרדכי שרם, גרפולוג משפטי מומחה, כך שתדעו מה לעשות במקרה של זיוף חתימה ואף לחייג למשרדנו ולקבל הסבר מפורט לכול ההליך, ללא כול תשלום וללא כול התחייבות מצדכם!

לצערנו זה הפך לדבר שבשגרה; מידי יום משטרת ישראל חוקרת עוד ועוד מקרים של זיוף חתימה על מסמך, זיופי צוואות, זיוף חוזים, זיוף מסמכים, מרמה, הונאה, התחזות וכד'. בעידן בו היכולת לזייף מסמכים נגישה לכל אחד הרוצה בכך, הסיכוי שיזייפו גם את החתימה שלך הולך וגובר ולמרות שסכנה כזו אינה נראית באופק, חשבנו שכדאי יהיה לכם לדעת מה לעשות ולמי לפנות על מנת להגיש "חוות דעת לבית משפט" ואף להקשיב ללקוחות שלנו המספרים על מקצועיותו של הגרפולוג מרדכי שרם.

למי עלי לפנות קודם?


זיוף צוואה
, זיוף חוזה, אימות חתימה, אימות כתב יד, זיוף חתימות בפוטו שופ, האם עליי לפנות למשטרה לגבי זיוף חתימה על מסמך, זיוף כתב יד או זיוף צוואה? האם עליי לפנות לעורך דין פלילי? או אולי למכון לגרפולוגיה משפטית? כאשר אדם חושד שזייפו את חתימתו קשה לו לחשוב בקור רוח. רבים פונים ישירות לגרפולוג או למכון לגרפולוגיה משפטית אך זהו שלב מוקדם מידי. רצוי מאוד לפני הכול להתייעץ עם עורך דין המתמחה בפלילים. עורך דין יוכל להדריך בדרך הנכונה ביותר כיצד להגיש את התלונה במשטרה ומה למסור בעדותכם. יתכן ויש דברים שאתם יכולים להגיד שיגרמו למשטרה לחשוב בכיוון שונה לגמרי מפתרון הבעיה ועל כן יש להזהר מלנדב מידע מיותר ולא רלוונטי. אל תסמכו על המשטרה שתגדיל ראש, משום שאלו מוצפים בעבודה ולכן יחפשו את הדרך המהירה ביותר לסגור את התיק.

לאחר הגשת התלונה במשטרה לגבי זיוף ו-זיופי חתימות, יתכן ויפנה עורך הדין לגרפולוג אשר יעניק חוות דעת מקצועית ויאמר לכם האם יש "קייס".
בדיקת הגרפולוג במקרה של זיוף חתימה, עוסקת במדידה והשוואת סימני כתב-היד, כגון: בדיקת רצף ותנועה, איכות הקו, לחץ כתיבה, גודל, פרופורציות בין אותיות, זווית הכתיבה, חיבורי אותיות, מרווחים, מיקומים וסימנים ייחודיים לכותב. מדובר בבדיקה טכנית ולא בניתוח אישי, המטרה היא לבדוק ולאמת האם החתימה הנחזת לחתימה המקורית, אכן מזוייפת. לכן, עדיף ורצוי לפנות לגרפולוג מומחה בעל שנות וותק ונסיון ולא לגרפולוג אקראי מקטלוג.

טיפ: שאלו את הגרפולוג שלכם האם הוא יודע לבדוק את הסימנים הנ"ל לפני תחילת העסקה עימו.

ראוי לציין שישנו הבדל עצום בין ניתוח גרפולוגי אישי ל-אימות כתב יד וזיוף חתימה. חוות דעת לבית המשפט צריכה להיות קצרה ועניינית וכפופה לחוקי העדות במדינת ישראל.

הגרפולוג יכול לבצע את הבדיקה הראשונית לגבי זיוף חתימה ולקבוע האם החתימה זויפה או לא. לדוגמא, אדם הכין פנקס בו היו מספר צ'קים חתומים על מנת להעביר אותם הלאה (לרואה חשבון וכו') ונגנב לו הארנק עם כל פנקס הצ'קים, אשר 'פוזרו' בכל רחבי הארץ. אותו אדם לא זכר על איזה המחאות הוא חתם בפנקס ואם שאר חתימותיו זייפו. כאן כמובן נוצר הקושי להגדיר בצורה חד משמעית את החתימה המקורית, למול אלה שזויפו. הגרפולוג מכין חוות דעת מקצועית אשר תוכיח בצורה מקצועית ויסודית אי אלו הן החתימות שזויפו, אל מול החתימה המקורית.

חשוב לציין כי גרפולוג מיומן יוכל לערוך בדיקה שכזו לכל מסמך לרבות "אימות חתימה", "אימות כתב יד", "זיוף צוואה", "זיוף צ'ק", זיוף חוזה", זיוף חשבוניות, זיוף שטרות חוב וזיוף שטרי ערבות ועוד.. פנו אל מרדכי שרם – גרפולוג משפטי מומחה וקבלו יעוץ ראשוני ללא תשלום!!

גרפולוג משפטי מומחה - זיוף חתימה ן אימות חתימה ן זיוף צוואה ן זיוף צ'קים

Scroll to Top
גלילה למעלה דילוג לתוכן