התקשרו אלינו : 052-6928897 - המייל שלנו - shrem2626@gmail.com - בדיקה ראשונית ללא תשלום

התקשרו אלינו :
052-6928897 | 077-7065276
המייל שלנו - shrem2626@gmail.com
בדיקה ראשונית ללא תשלום

גרפולוגיה – חתימות של מפורסמים

חתימתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו

לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ישנן מס' דוגמאות חתימה: חתימה לועזית, חתימה בעברית, חתימה "מקושקשת".

ניתן ללמוד ע"פ החתימות הנ"ל, שחשוב לו לרצות את הזולת ושיהיו לו כמה שפחות התנגדויות, זאת אומרת שהוא נוהג להכין את הדברים מראש ולהימנע מהפתעות בכל תהליך בדרך. 

בחתימה בלועזית רואים שחשוב לו מאוד שכל פעולה שהוא עושה תהיה בעלת דיוק וסדר. קיימת בו יכולת להדריך ולהוביל אנשים,  אולם לא תמיד פיו וליבו שווים..

הקושי הקיים בו בקבלת החלטות היא נקודה חשובה ביותר במיוחד ובהסתמך על האופן בו הוא רוצה לרצות את כולם,  כך שנוצר מצב שישנו ניגוד בין אמירותיו לבין עשייתו בפועל.

לסיום, ניתן להבין שרמת האינטליגנציה של מר בנימין נתניהו מאוד גבוהה ומי שפונה אליו דרך הרגש,  יש לו (לביבי) קושי לקבל את צורת המחשבה שלו ולקבל את טענותיו האישיים.

                                                        

חתימתו של נפתלי בנט 

חתימתו של נפתלי בנט נרשמת באופן הבא: האות נ. בנט. נוכל ללמוד מכך שהוא אדם שאינו נוהג או יודע לקצר תהליכים,והוא איש שעובד בצורה של עקב אחר אגודל. הנקודה בחתימתו מסבירה לנו שיש לו קושי בדחיית סיפוקים אישיים, אך יחד עם זאת, הוא איש של עבודת צוות אך בתור המוביל אנשים אחריו ולא על מנת להיות מספר 2.

נפתלי בנט הוא אדם שיש לו יכולת ראיה מרחבית ולכן הוא יכול להבין ולראות תהליכים ארוכי תווך. אנשים שלא מכירים אותו יראו בו לעיתים אדם יהיר או מתנשא, אולם זה הסגנון שלו לעזור לזולת, להבחין ולראות איפה הנקודות השליליות ולהראות אותם לכולם. בנט הוא אדם מאוד פרקטי ומעשי.

נקודה מאוד חשובה שכדאי להתבונן ולשים עליה דגש מיוחד, היא הקושי להעביר את נחישותו ויציבותו  במצבי לחץ.

היכולת הוורבלית שלו נמצאת ברמה גבוהה, אולם בחתימתו ניתן לראות שהרגש הוא זה שמוביל אותו וזה שגם עוצר אותו. הוא משדר אחד בפה ואחד בלב ויש לקחת אותו בעירבון מוגבל.     

                                                            

חתימתו של גדעון סער

מבנה חתימתו של גדעון סער עולה ויורדת בצורה מאוד קיצונית דבר המסביר לי את מצבי הרוח המשתנים ואת היכולת שלו להיות בו זמנית בכמה מקומות. המחשבה שלו רצה מאוד מהר ולכן היכולת  להציב לעצמו יעדים ומטרות נמצאת ברמה גבוהה. ישנו פער עצום בין הרעיון לבין ההוצאה לפועל ולכן היכולת שלו לעבוד בצוות היא מצומצמת.

גדעון סער הוא אדם חד וישיר בעל יכולת מדהימה לגשר ולחבר בין אנשים.  הביקורתיות היא אחת הנקודות הבולטות אצלו בחתימתו והחלק האמצעי מראה את הצד הפנימי הרגיש והפגיע שלו.

אנשים שלא מכירים אותו יכולים לפרש אותו כאדם נוקשה ועקשן וכאשר הוא נמצא בלחץ הוא מתפקד ברמה גבוהה מאוד. הוא חייב אתגרים חדשים שמושכים אותו קדימה והדרישות והתנאים שהוא מציב לסובבים אותו, הם ברמה גבוהה מאוד.

נקודת תורפה שנמצאה כחוליה החלשה  אצלו, היא קושי לשדר אמינות כלפי חוץ  וחוסר רוגע פנימי אשר מלווה את האמרה "אחד בפה אחד בלב"..

                                                     

חתימתו של יאיר לפיד

ניתן לראות שחתימתו גם עגולה וגם זוויתית דבר המסביר לי שמצבי הרוח שלו מאוד קיצונים ולאנשים מאוד קשה להבין את הלך מחשבתו, משום שהחשיבה שלו צועדת כל כך מהר ללא שום מעצורים. לעיתים הוא מתחיל פעילות בהתלהבות גדולה, אולם הסיומת בד"כ לא נעשית באותה התלהבות. שימו לב שלמרות שהחתימה לא באיכות טובה, ניתן ללמוד שיאיר מקפיד על יופי, דיוק ואסטטיקה ולכן הוא מאוד ישיר, דבר שלפעמים עולה לו ביוקר!    

                                                                     

חתימתו של בני גנץ

ניתן לראות שחתימתו של גנץ מתפרשת לכל הכיוונים, למעלה, למטה, ימינה ושמאלה, וניתן לומר שיכולת המיקוד והריכוז שלו אינם ברמה גבוהה. לדוגמא, במידה והוא צריך לקרוא חומר של 200 עמודים, מידת הסבלנות שלו אינה גבוהה והוא יקרא בדילוגים ופחות יתמקד בפרטים הקטנים. שימו לב לחדות ולנוקשות של החתימה, דבר זה יכול להוביל אותי להבין שבני גנץ הוא אדם בעל יכולת למשוך אחריו קבוצת אנשים והם יאמינו בו. מבחינת יכולת הביצוע, הוא בוחן את הדברים בכובד ראש אבל קשה מאוד להיכנס לאופי המחשבה שלו, זאת אומרת "תפסת מרובה לא תפסת…

                                                                 

חתימתו של ח"כ אביגדור ליברמן

ניתן לראות את הסגירות והמופנמות של ליברמן. החתימה סגורה מכל הכיוונים ולכן קשה מאוד להבין את הקשר בין מה שהוא רוצה לבין מה שהוא צריך.. בקיצור קיים אצלו אי שקט פנימי. ניתן ללמוד על יכולת של בדיקה וחקירה לעומק הדברים. כאשר הוא מדבר עם אדם שנמצא מולו, יש בו יכולת של אינטואיציה ברמה גבוהה מאוד (מח קרימינאלי). אפשר ללמוד על ח"כ אביגדור ליברמן שקשה מאוד להזיז אותו ולשכנע אותו לאחר שקיבל החלטה והוציא אותה לפועל.  

                                                      

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ

שימו לב והביטו מקרוב על חתימתו של דונלד טרמפ האם אתם רואים שישנו דמיון בין חתימתו לבין גרף או מכשיר שנקרא אק"ג? כל אחד מאתנו יכול להבין שאלה הם תכונות האופי העיקריות שלו שהן: נמרצות ומהירות, שימו לב לגודל החתימה, כמובן שאת מידת הלחץ אי אפשר לראות, אולם נוכל  לראות את  רמת היכולת והשליטה העצמית שלו כלפי הזולת. הכוונה היא שהחותם הוא אדם ללא פשרות ולכן החתימה מאוד זוויתית, נקודה שמסבירה לנו שאין שום הנחות מיותרות (במיוחד לקרובים אליו). בנוסף, בסיומת  החתימה נוכל לראות את רמת התעוזה התקיפות והאמביציה על פי גודלה של החתימה ניתן לראות שישנה השפעה הכוללת את רמת כוח ואת המעמד והיקרה.  ככול שהחתימה גדולה ורחבה ניתן לראות את רמת הפגנת הכוח שהינה גדולה ועוצמתית.

                                                          

חתימתו של נפוליון בונפרטה

לפנינו חתימתו של נפוליון בונפרטה המתארת לנו את אישיותו, בכל מקום שהיה נמצא הרגישו את הנוכחות שלו (למרות קומתו קטנה) ולכן נוצר קושי מסוים, במיוחד לאנשי שלומו. שימו לב לחלק התחתון בחתימתו, רואים את היכולת של הנחישות וההתמדה. בזכות הנקודות הללו היה לו את היכולת להוביל אנשים קדימה בצורה חד משמעות. חשוב מאוד לציין שנפוליון מספר שלחתימותיו נוצרו שינויים  במהלך השנים, הדבר המוביל אותנו למספר נקודות והן: התלהבות, שמחה ושאפתנות בעקבות הצלחותיו. שימו לב שהחתימה נמצאת במרחק גדול יחסית מהקו התחתון דבר היכול להעיד על חוסר יציבות או של חשיבה רגילה ושבלונית. אנשים מסביבו היו צרכים לקרקע משן שהיה  "מרחף", בעל דמיון, רעיונות ופנטזיות.

                                                         

חתימתו של מרטין לותר קינג

שימו לב לחתימתו של מרטין לותר שהינה מאוד רחבה, מתפרשת ותופסת לא מעט מקום ומסבירה לנו על יכולתו של החותם להרגיש  חופשי ומאושר. נקודה נוספת היא מרחב המחייה של החותם אך יחד עם זאת קשה לחותם לקבל מרות מאנשים אחרים. שימו לב שהחתימה מאוד נמרצת ובנויה בצורה מסודרת  ולכן החותם שם דגש על הפרטים הקטנים וישנו קושי בדחיית סיפוקים, המוטו שלו הוא, כאן ועכשיו !!!

                                                   

חתימתו של דוד בן גוריון ז"ל

דוד בן גוריון היה אדם חזק, דינמי, עקשן וניתן לראות שהאותיות בחתימה נראות כמו חץ.  ניתן להבחין ב-  2 נקודות מרכזיות, גם במחשבה וגם בעשייה היתה לבן גוריון ריצה מטורפת קדימה, אף פעם זה לא הספיק לו מבחינת השגיות.  התחרותיות היתה חלק בלתי נפרד מהאישיות שלו ובשבילו האידיאל הוא נקודה מאוד חשובה. לאנשים סביבו היה מאוד קשה להבין את המחשבות שלו משום שישנן המון התפרצויות להמון כיוונים ולכן היה מוכן  להילחם להשגת מטרה למען הכלל עד הסוף . הנקודה החלשה אצל דוד בן גוריון היתה מידת העקשנות שהובילה אותו גם בחייו האישים.

                                                    

חתימתה של גולדה מאיר ז"ל

בחתימתה של גולדה מאיר ז"ל ניתן להבחין שכתב ידה היה מאוד עבה, חד וזוויתי, נקודה המעידה על היותה אישה בעלת אומץ אשר מגוננת  על עקרונותיה. כמו כן היתה בעלת  כושר חשיבה, מעוף, ומשמעת עצמית. שימו לב לאות ל' שדומה מאוד לדגל ומייצגת ממלכתיות בגישה של הגברת גולדה מאיר ז"ל. הנקודה הדומיננטית ביותר בחתימתה של גולדה שהיא בעלת יכולת מאוד ביקורתית כלפי עצמה והסביבה.

                                                      

חתימתו של מנחם בגין ז"ל

שימו לב לחתימה מצד ימין ולחתימה בצד שמאל. ניתן להבחין שבשתי החתימות ישנו ההפרש של 20 שנה. החתימה הימנית מאופקת יותר ולכן היא מעידה  על צניעות והצטמצמות בחייו האישים וגם הפוליטיים. התכונות של מנחם בגין ז"ל היו: הסתגרות, ריכוז, משמעת, ריסון ויחד עם זאת ביטחון עצמי ותקיפות. החתימה השמאלית נחתמה מאוחר יותר,  אחרי הסכם השלום עם מצרים ולכן ניתן לראות שיש בה הגברה של ההעקשנות, בצד מועקה. החתימה מוטה כלפי מטה. אולם עדין יש בחתימה ריסון ושליטה עצמית. הנקודה החלשה אצל מנחם בגין היתה קושי בהערכה עצמית שהובילה אותו גם בחייו האישים.

                                                                          

חתימתו של שמעון פרס ז"ל

שימו לב לאות הראשונה, "ש",  המסבירה לנו שהיה  לו המון דמיון, פנטזיות ורעיונות. ככול שהבלון גדול יותר כך התכונות בולטות יותר. התכונות הבולטות של שמעון פרס ז"ל היו: יוזמה, ראייה רחבה, יכולת אנליטית גבוהה, נחישות ומשמעת עצמית. הנקודה החלשה אצל שמעון פרס הייתה אי יכולתו לקבל החלטות, נקודה זאת  הובילה אותו גם בחייו האישים.

                                                                         

חתימתו של מוצרט

חתימתו של מוצרט הינה מקושטת וייחודית  וניתן לראות גם מפתח סול. מוצרט פעל בצורה רגשית, פחות התחשב בזולת ויותר היה מרוכז בעשייה שלו. ניתן להבחין שהיה קיים בו גם כושר אלתור רב. הקושי הכי גדול שלו היה ללכת או לחשוב כמו כולם.

                                                                   

חתימתו של בטהובן

ניתן לראות בצורה ברורה שישנה ירידה כלפי מטה דבר  המלמד אותי על המצב הנפשי שלו שלא היה בכי טוב. מצד אחד היה בו רצון גדול לשליטה ולהפגנת נוכחות בפני קהל, אך מצד שני העדיף להתבודד ופחות ליזום פגישות.

                                                                   

חתימתו של אייתוללה ח'אמנאי מנהיג אירן

ניתן לזהות בברור שבכל דבר שהוא עושה, הוא חייב דיוק, סדר והגיון. במבנה הפנימי שלו הוא בעל הבנה מאוד עמוקה של הזולת, זאת אומרת שיש בו יכולת לראות את הדברים כמה צעדים קדימה. השילוב של הפנימיות למול החיצוניות מאוד מבלבל, מצד אחד הוא לא מעוניין לשדר עוצמה וכוחניות  אולם כלפי חוץ הדברים שונים בפנימיות שלו. הסוד שלו בתור מנהיג הוא היכולת של שילוב בין עוצמה לרגשנות גדולה ולכן לאנשים הקרובים עליו קשה להבין את כיוון המחשבה שלו.  הדבר השלילי שניתן לראות בחתימתו הוא, הקושי לקבל ייעוץ או הכוונה מיועציו האישים והוא מעדיף לפעול בצורה אינדיבידואלית.

                                                                                  

       

Scroll to Top
גלילה למעלה דילוג לתוכן