התקשרו אלינו : 052-6928897 - המייל שלנו - shrem2626@gmail.com - בדיקה ראשונית ללא תשלום

התקשרו אלינו :
052-6928897 | 077-7065276
המייל שלנו - shrem2626@gmail.com
בדיקה ראשונית ללא תשלום

יעוץ והכוונה לשותפים

בחיינו היומיים אנו נאלצים לנהל משא ומתן כמעט על כל דבר וכמעט עם כל אחד וניתן לומר שעולמנו סובב בהמון מובנים סביב אינטרס אישי. שותפים יש לנו לא רק בחיינו האישיים אלא גם בעסקים. כיצד אם כן יודעים אם האדם העומד מולנו ניחן בתכונות של יושר, אמינות ומהימנות?

שותפות כמוה כנישואים. שני אנשים שלא הכירו בעברם, או לחלופין אף שני אנשים שהיו חברים כל חייהם מחליטים להקים עסק. נשאלת שאלה, או יותר נכון מספר שאלות, מי יהיה יותר אקטיבי, מי יהיה יותר פאסיבי, מי ינהל את נושא הלוגיסטיקה, הכספים, הניהול השוטף ועוד. חדשות לבקרים אנו שומעים על עסקים מוצלחים שהתפרקו בשל חוסר איזון בין השותפים כתוצאה מחוסר ידיעה כיצד לנתב את חלוקת התפקידים והאחריות הנמשכת מכך, או לחלופין, עסקים שעלו על שירטון אף בשל סיבה זאת.

בדיקה גרפולוגית מסייעת במציאת התשובה. הגרפולוג בודק האם קיימת התאמה ביניכם לבין שותפכם לעסק, האם היא תימשך לאורך זמן, כיצד עליכם לחלק את תחומי האחריות ביניכם, כיצד תנהגו בחלוקת הכספים, עמידה מול ספקים, לקוחות ועוד. כמו כן מאפשר הניתוח הגרפולוגי לשותפים פוטנציאליים להעמיק את ההיכרות ביניהם ובכך לאמרו את הסיכויים להצלחת השותפות ביניהם. על ידי אבחון היתרונות והחולשות של כול אחד מהם, יכולים השותפים ללמוד היכן עלולות להיות נקודות התורפה ביניהם, כיצד אפשר להתגבר עליהן ולגשר על ההבדלים. הייעוץ הגרפולוגי יאפשר לשותפים לחלק את העבודה ביניהם על פי הכישורים והצדדים החזקים של כול אחד מהם וכך להגיע לשיתוף פעולה הדדי, פורה ומפרה.

הגרפולוג במקרה זה הוא כמעין "קואצ'ינג" (coaching) של השותפים ובבדיקה גרפולוגית להכוונה וייעוץ לשותפים הוא גם מספק תשובות בנוגע למידת ההתאמה לתחום העיסוק, מה גודל ההשקעה הנדרשת משני הצדדים וכיצד תוכלו לשפר את העסק שלכם.

הגרפולוג גם בודק את הנתונים האישיים והעסקיים ומביע את דעתו על פי הנתונים שקיבל ובכך עוזר להגיע להחלטה בעלת בסיס יציב ובטוח כמעט ללא סיכונים עסקיים.

Scroll to Top
גלילה למעלה דילוג לתוכן